Google Ads

Rozwijaj swój biznes i zyskuj więcej klientów
KontaktDlaczego Google Ads

Google Ads jest najpopularniejszym sposobem reklamy w internecie. Nie bez przyczyny – odpowiednio poprowadzona kampania potrafi przynieść firmie znaczące przychody.

W jaki sposób może pomóc Twojej firmie?

Budżet dopasowany do Twoich potrzeb

Nie ma minimalnego budżetu z jakim możesz zacząć swoją przygodę z reklamami Google. 100,200 czy 2000 tysiące złotych. Każda firma ma różne potrzeby i różne budżety a dzięki Google Ads nigdy nie przekroczysz swojego

Szybkie efekty

Budowanie organicznej pozycji w wyszukiwarce Google jest czasochłonne. Dzięki Google Ads możesz pokazywać się swoim klientom na samej górze wyszukiwania, wyprzedzając konkurencję

Precyzyjne trafienie do wartościowej klienteli

Reklamy pokazujesz tylko osobom, które są zainteresowane Twoimi usługami. Dzięki potędze remarketingu możesz z kolei dotrzeć to osób, które już odwiedziły Twoją stronę i namówić ich do powrotu

Łatwe mierzenie efektów

Korzystając z Google Ads kontrolujesz wszystko – w jakich godzinach masz najwięcej odwiedzin. W jakie dni tygodnia płacisz najlepszą cenę. W jakim mieście dokonujesz najwięcej sprzedaży

Tworzenie reklamy w wyszukiwarce Google

Reklama w wyszukiwarce Google może być potężnym narzędziem, ale tylko wtedy kiedy kampania prowadzona jest w sposób przemyślany i kiedy wiemy, że do stworzenia reklamy przynoszącej zyski potrzeba czegoś więcej niż tylko wpisania kilku fraz kluczowych.

Dokładnie w tym celu jesteśmy żeby Ci pomóc. Zaplanujemy jakie frazy kluczowe są najkorzystniejsze, podniesiemy CTR (Click Trough Rate) i obniżymy koszty reklamy.

Jako, że stworzenie reklamy to dopiero początek prowadzenia kampanii z sukcesami, na bieżąco optymalizujemy i udoskonalamy wszystkie obszary Twojej kampanii

 

Optymalizacja Landing Page

Reklama w wyszukiwarce Google jest bardzo ważnym aspektem kampanii Google Ads, ale jest jeszcze jedna często pomijana kwestia – Landing Page, czyli strona na którą reklama przenosi.

Jest to szczególnie ważne z kilku powodów:
– Kiedy udało nam się już pozyskać zainteresowanie klienta należy go przekierować na stronę, która w najłatwiejszy możliwy sposób umożliwi mu dokonanie zakupu bądź innego pożądanego działania

– Jakość Landing Page jest brana pod uwagę podczas obliczania naszej pozycji przy wyświetlaniu reklamy. Oznacza to, że jeżeli nasza strona docelowa nie jest dobrze dopasowana możemy płacić więcej za reklamy

Pomożemy Ci stworzyć Landing Page, który będzie na Ciebie pracował i pozyskiwał klientów, nawet wtedy kiedy Ty będziesz odpoczywał

 

 

Remarketing i retargeting

Jedno z najpotężniejszych narzędzi w arsenale Google Ads. Remarketing i retargeting pomagają skierować reklamy tylko do osób, które weszły w jakąkolwiek interakcję z naszą stroną. Takie kampanie są wyjątkowo skuteczne ze względu na to, że skierowane są do osób, które już wykazały zainteresowanie Twoim produktem bądź usługą.

W tym celu tworzymy specjalnie przygotowaną kampanię, której treść jest dopasowana do aktywności klienta na stronie i ma na celu podniesienie sprzedaży oraz obniżenie kosztów pozyskania

 

Dbałość o CTR

CTR czyli Click Trough Rate to częstotliwość z jaką w naszą reklamę klikają potencjalni klienci. Jeżeli użytkownik uzna, że nasza reklama nie jest tym czego szuka, nie kliknie w link a nasz CTR spada. Oznacz to, że przede wszystkim tracimy klienta ale również niski CTR może przełożyć się na to, że będziemy płacić więcej za reklamy bądź w najgorszym przypadku nasze reklamy nie będą wyświetlane

W celu zapobiegnięcia takiej sytuacji stale monitorujemy CTR, wprowadzając ewentualne poprawki i przeprowadzając testy A/B, mające za zadanie wskazać, która reklama jest skuteczniejsza

 

Prowadzę już kampanię Google Ads

Pomożemy Ci zwiększyć skuteczność swoich reklam

Dotrzemy do lepszych klientów

Uszczelnimy lejek sprzedażowy

Zmniejszymy koszty

Chciałbym rozwinąć firmę dzięki Google Ads

Wystartujemy dobraną dla Twoich potrzeb kampanię

Zoptymalizujemy Landing Page

Stworzymy lejek sprzedażowy

Zadbamy o Twoje koszty

F.A.Q.

Częste pytania

Zadaj swoje

Co wyróżnia Google Ads?

W kilku prostych słowach – dzięki Google Adwords znajdujesz się wysoko na liście, w momencie kiedy ktoś szuka konkretnej usługi bądź produktu.

W przeciwieństwie do wielu form reklamy w internecie – jak chociażby Facebook – ludzie, którzy widzą Twoją reklamę prawdopodobnie szukają dokładnie tego czego szukasz. Kiedy ktoś wpisze „wynajem atrakcji na wesele” nie musisz go przekonywać, że w zasadzie fajnie by było gdyby zadbało o dodatkowe atrakcje. Musisz go jedynie przekonać, że to Twoje atrakcje są najlepsze.

Czy jest to lepsze od seo?

W idealnym świecie, Twoja strona powinna widnieć wysoko w organicznym wyszkuiwaniu Google, ale bądźmy szczerzy – jeżeli nie jesteś dużą firmą bądź nie jesteś na rynku długo, szanse na szybkie uzyskanie wysokiej pozycję są niewielkie.

Po drugie, pozycjonowanie zajmuje dużo czasu. Nie tylko po to żeby Google zaczął naszą stronę indeksować ale również po to żeby stworzyć wartościową zawartość na stronie dzięki czemu nasza strona może być pozycjonowana wysoko

A z reklamami Google Ads nie musisz się przejmować ani czasem ani konkurencją.

Czy reklama na Google Ads jest droga?

Jest, jeżeli kampania jest źle prowadzona. Odpowiednio prowadzona kampania pozwala w znacznym stopniu ograniczyć koszty i pozyskać wartościowych klientów po odpowiedniej stawce.

Google Ads pozwala również dopasowywać stawki w zależności od dni i godzin. Jeżeli dane pokazują, że w dane dni bądź o danych godzinach Twoja strona nie zarabia, możemy wyłączyć reklamę bądź obniżyć stawkę. Tak samo w drugą stronę – jeżeli w danych przedziałach czasowych Twoi klienci walą drzwiami i oknami, możesz licytować agresywniej

Ile muszę czekać na efekty?

Twoja reklama pojawia się w wyszukiwarce kilka minut po tym jak zostanie zgłoszona i zaakceptowana przez Google. 

Jednak nikt nigdy nie da gwarancji na to, że dzień po puszczeniu reklamy Twoje wyniki finansowe poszybują w górę. Jednak dzięki możliwościom, której daje nam Google jesteśmy w stanie na bieżąco śledzić, czy nasze reklamy przyciągają użytkowników i dokonywać optymalizacji mających na celu podniesienie Twojej sprzedaży

Przestań być niewidoczny dla swoich klientów

Wykorzystaj potencjał Google na swoją korzyść i rozwijaj firmę

Porozmawiajmy

Telefon

506 432 150

Email

[email protected]

Dane do faktury

Spogle sp. z o.o.

ul. Włościańska 15/10

01-710 Warszawa

NIP: 5252751151

13 + 13 =